Dyskusja użytkownika:FortArt

Z WikiPasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia
Wersja z dnia 18:58, 29 gru 2008 autorstwa COCO (Dyskusja | edycje) (4 wersje)
Skocz do: nawigacja, szukaj

Archiwum

Dyskusja użytkownika:FortArt w poprzednich latach:

2007I poł. 2008

Reprezentanci - Armata 23:48, 20 sie 2008 (CEST)

Trzeba koniecznie napisać taki artykuł, podobnie jak coś dodać n/t Gizy, aż głupio jak się wchodzi na naszą z wikipedii, z nadzieją że będzie coś więcej i konkretniej, a u nas tylko jakieś 3 przypadkowe artykuły prasowe nie wiadomo dlaczego akurat te, a nie inne np. o debiucie z Meksykiem itd... Ogólnie stronki z zawodnikami imo potrzebują najwięcej dopracowania.

Polczak - Armata 23:28, 20 sie 2008 (CEST)

Masz może w swoich archiwach, którym reprezentantem Polski w piłce był Giza, a tym samym którym jest Polczak, pasiłoby dodać do newsa. Niestety jestem w pracy i będę przy kompie w domu dopiero w piątek.

Łada - Armata 09:11, 14 sie 2008 (CEST)

Tak, wszystkie opisy z sezonu 00/01 są z DP, Piotrek zapomniał podać źródła, a potem już nikt nie poprawił :(

2001-06-23 Cracovia - Łada Biłgoraj 5:1 - Armata 22:47, 13 sie 2008 (CEST)

Niestety kolejny mecz kopiowany z dostępnej dawniej strony DP, nie wiem czy to wina Stano, czy kogoś kto wstawiał jego artykuł na stronę, tak czy inaczej błąd był "niestety" nie po mojej stronie.

degradacja -- mk_91 19:08, 21 lip 2008 (CEST)

degradacja zawsze jest w dół, masło maślane tak jak Cracovia Kraków :) --mk_91 19:08, 21 lip 2008 (CEST)

Ogniwo - Górnik -- Benedictus 23:05, 24 lip 2008 (CEST)

skład i strzelec gola podany za "PS", ale rację trzeba przyznać "Sportowi" (nie tylko dlatego że "lepiej wie", bo jest stamtąd) w Górniku nie grał wówczas żaden Wiśniewski, natomiast od tego sezonu do 1954 Ewald Wiśniowski jak najbardziej (później w Zabrzu). Benedictus 23:05, 24 lip 2008 (CEST)

Szablon -- Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 00:54, 18 sie 2008 (CEST)

Przypuszczam, że chodzi ci o Mateusza Klicha - ja tam nie wstawiałem szablonu on był od dawna. W ogóle od czasu wstawiania do szablonu opcji "debiut" chyba nie wstawiałem szablonu Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 00:54, 18 sie 2008 (CEST)

Sebastian Juszczyk -- mk_91 11:00, 21 sie 2008 (CEST)

W towarzyskim... Mój błąd. :) Myślisz żeby usunąć go z kadry, jeżeli nie grał w żadnym meczu?

Tomasz Wacek -- mk_91 13:48, 21 sie 2008 (CEST)

A okręgowe rozgrywki PP pomijamy całkowicie? Przecież to są oficjalne mecze. Z tego co widzę teraz to chyba się pomyliłem i do nieodpowiedniego sezonu przypisałem ilość meczów w dwóch sezonach.--mk_91 13:48, 21 sie 2008 (CEST)

No nie wszystkie, ale np. w sezonie 2000/01 Wacek zagrał na 100% w dwóch meczach z Armaturą i z Puszczą Niepołomice w obu meczach strzelił bramki. W 1999/00 zagrał z Gościbią Sułkowice - tutaj jest skład.
OK. Masz rację. Ale robiłem niedawno opisy meczów z lat '70 i w tych opisach co dostałeś brakuje np. dwóch spotkań. To co? Mam nie robić kadry, strzelców itd.? Tam dopiszę że brak dwóch meczów w zestawieniu. Ale to jest na podobnej zasadzie.--mk_91 14:11, 21 sie 2008 (CEST)
Lub przypis na dole inforumjący że brak dwóch meczów w zestawieniu, bo co z tego że odeślemy do kadry jak nie wtajemniczony człowiek nie będzie wiedział czego tam szukać. Ja robię pochyłe (u Wacka zrobiłem proste...), wydaje mi się że tak lepiej wygląda i powoduje to, że liczba spotkań jest bardziej widoczna.

1978-05-21 Cracovia - Wawel Kraków 3:1 -- mk_91 13:51, 22 sie 2008 (CEST)

Skąd masz strzelców w tym meczu? Według skanów bramki strzelali: Surma (15'), Gacek (74') i Nenko (89'). Nenko wtedy nie grał w ogóle w Cracovii. Ale nie zgadzają się też minuty w których padły bramki.--mk_91 13:51, 22 sie 2008 (CEST)

Nie zwróciłem uwagi na wynik do przerwy. W takim razie najbardziej wiarygodna jest Twoja wersja. Gdyby nie to, możliwa by była sytuacja w której autor pomylił Nenko z Niemcem jako jedynym zawodnikiem na literę "N" która grała w tym meczu. :)

Kadra -- mk_91 10:36, 25 sie 2008 (CEST)

Dobry pomysł. Tylko ja bym wpisał "0" albo "-" jeżeli ktoś nie grał w danych rozgrywkach, tak żeby nie zostawiać pustego pola. Przynajmniej będzie wiadomo do którego zawodnika jest ta liczba meczów. Oto przykład 2006/07 kadra.

1983-07-23 Cracovia - Sturm Graz 1:1 -- Vertigo 20:53, 26 sie 2008 (CEST)

Info ze źródeł austriackich. Nie upieram się jednak.

Szaliki -- mk_91 23:06, 30 sie 2008 (CEST)

Wygląda na to, że tak. Ten według mnie na 100% tak, bo widać na górnym zdjęciu taką kratę jak na niższym. Grafika:Szalik-15.jpg szczerze mówiąc nie wiem ale wygląda na to że też. To mój brat wrzucał ale on nie będzie wiedział :) Jak już poruszyłeś temat szalików to zobacz na to: Grafika:Szalik-121.jpg okazało się że to są dwie strony. I jeszcze jedno. Jesteś mistrzem dla mnie. Potrafiłeś posegregować szaliki i ustawić dwa identyczne szaliki obok siebie. :) Dwa takie przypadki znalazłem. --mk_91 23:06, 30 sie 2008 (CEST)
Grafika:Szalik-33.jpg - już przesłałem ten szalik tylko zapomniałem go dodać na stronie.

Uzupełnienie -- Benedictus 01:37, 7 wrz 2008 (CEST)

Długa i złożona historia. W każdym bądź razie napisałem do nich, żeby się zastanowili czy przypadkiem nie popełnili plagiatu publikując listę meczów pomiędzy Wisłą a Cracovią, bo takowa istnieje wyłącznie na wikipasach. Później doszło do wymiany maili i okazało się, że z jednym z autorów swego czasu już miałem kontakt na nieco innej niwie niż "okołopiłkarska" (konferencja historyków związanych z UJ w 2001 czy 2002 roku, mniejsza z tym...) i koniec końców po początkowej wymianie nieuprzejmości, a potem już uprzejmości, dostałem od niego pakiet ciekawych opracowań o Cracovii właśnie z lat 50. i 60., które miałem zamiar wprowadzić na wikipasy (ale jeżeli jest jakaś przeszkoda o której nie wiem, to zachowam to dla siebie), stąd napisałem "uzupełnienie za: ts-wisla.pl". Ale tak po prawdzie to chciałem zwrócić uwagę, że taka strona istnieje w internecie. -- Benedictus 01:37, 7 wrz 2008 (CEST)

Formalnie jest z ich, tyle że z części "serwisu", która nie jest dostępna dla ogółu i z przyczyn, których nie chcieli wyjaśnić już nie będzie (?!) Nie do końca wiem o co może chodzić, może jakaś wewnętrzna rozgrywka, ale to już nie mój problem... W moim odczuciu bezsensowne jedynie byłoby gdybym w artykule napisał "Źródło: (tu ich strona)" ;) Co do polemiki o meczach derbowych, obiecali że pojawi się wzmianka skąd pochodzą dane i faktycznie pojawiła się... -- Benedictus 02:02, 7 wrz 2008 (CEST)

zgody -- mk_91 20:37, 17 paź 2008 (CEST)

http://www.cracovia.krakow.pl/forum/read.php?11,1476927

SV Ratibor 03 herb.png -- mk_91 21:32, 18 lis 2008 (CET)

Grafika:SV Ratibor 03 herb.png - Co tu jest nie tak? Chodzi Ci o to, że jest za duży? --mk_91 21:32, 18 lis 2008 (CET)

Zapowiedzi Meczowe NarexŁódzkiKS 02:00, 2 gru 2008 (CET)

Ok nie ma sprawy, wrzucaj do meczy do przepisania ŁKS - Cracovia ile tylko znajdziesz chętnie się tym zajmę. W ogóle Wikipasy to super sprawa i chyba bezkonkurencyjna na tle innych kibicowskich stron tego typu, mam nadzieje że kiedyś u nas coś takiego powstanie. Pozdrawiam i dziękuje za powitanie;d

Myślę że jeżeli mamy takie materiały jak jakieś ciekawe zapowiedzi meczowe z meczów archiwalnych, to można je wkleić tak jak robimy to z bieżącymi meczami - oddzielną podstrone z zapowiedziami i linkowanie poprzez Zobacz też.. Dinth 10:07, 2 gru 2008 (CET)

1963-02-20 Pafawag Wrocław - Cracovia 1:3 -- Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 12:58, 14 gru 2008 (CET)

Dlaczego w tytule jest wynik a w treści już nie ??? 1963-02-20 Pafawag Wrocław - Cracovia 1:3 Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 12:58, 14 gru 2008 (CET)

Pogoń 5-0 -- Armata 10:04, 16 gru 2008 (CET)

Był dobry, ale nie wierzyłem i podmieniłem na inny ;). Kopiowałem z niego całość do innych spotkań i pewnie zamieniłem przypadkiem zakładki. THX :)

Litość -- Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 11:49, 24 gru 2008 (CET)

O litość to raczej ja powinienem prosić... Zapraszam na stronę http://www.cracovia.ovh.org/ - i przeczytanie nazwy klubu: KS CRACOVIA 1906 KRAKÓW... --Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 11:49, 24 gru 2008 (CET)

Ale taka jest zgłoszona do rozgrywek nazwa klubu - co ja ci na to poradzę.