Dyskusja użytkownika:Mk91

Z WikiPasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia
Skocz do: nawigacja, szukaj

Spis treści

Cracovia Kraków to "masło maślane"

Dlaczego piszesz Cracovia Kraków? Przecież nazwa klubu to Cracovia. Po co umieszczac tam drugi raz nazwę miasta??? FortArt 23:49, 22 sty 2007 (CET)

Bo tak było zaczęte w sezonie 2006/07 wiec nie chciałem żeby raz było tak a raz tak. mk_91

Szablon nastepne/poprzednie -- Dinth 09:14, 18 lip 2007 (CEST)

Szablon fajny ale przydałoby się na przykład w Treningu Noworocznym żeby w szablonie pisało Trening Noworoczny. Narazie ktos moze nie zakumac co to jest ani po co.

to akurat ja robiłem :P tylko, że na kompie na którym mój brat był zalogowany :P COCO 09:24, 18 lip 2007 (CEST)

VfL OsnabrĂźck -- FortArt 21:45, 19 lip 2007 (CEST)

Namieszałeś z tym VfL OsnabrĂźck :) Gdy z rywalem były tylko mecze towarzyskie to artykuł przekierowuje do kategorii. Dopiero w Kategorii dodajemy herb itp. Nie na odwrót :) --FortArt 21:45, 19 lip 2007 (CEST)

SF Siegen -- FortArt 10:29, 20 lip 2007 (CEST)

Zmieniłem SF Siegen na Sportfreunde Siegen. Poszukałem trochę w necie Wikipedia, ich oficjalna) i wygląda na to, ze raczej nie używają skrótu. --FortArt 10:29, 20 lip 2007 (CEST)

123 -- TRN KRK 15:40, 21 lip 2007 (CEST)

dzięki za info już z COCO obgadałem... sorry za problem

? -- TRN KRK 15:44, 21 lip 2007 (CEST)

dlaczego zmieniasz herb Arki z MZKS na SSA?

1 -- TRN KRK 15:58, 21 lip 2007 (CEST)

ja przrobiłem w kwadrat i wkleiłem ten: http://i12.tinypic.com/6c6pit3.png

Rymer -- FortArt 02:04, 25 lip 2007 (CEST)

Oni byli Niedobczyce potem przenieśli ich do Rybnika, grali potem jako Górnik Radlin. Dziś to dwie osobne drużyny. Ustalenie kiedy dokładnie przeniesiono drużynę - szukałem tego trochę. Zostaw tak ja ja to zrobiłem, proszę. --FortArt 02:04, 25 lip 2007 (CEST)

1948 -- FortArt 21:50, 10 sie 2007 (CEST)

Zauważyłem, ze poprawiłes mój błąd co do gospodarzy meczów z Garbarnią w 1948. Bardzo się cieszę, ze ktoś to sprawdza. Mam duzą prośbę, jak jeszcze coś znajdziesz daj mi znać, muszę sobie poprawić w prywatnej bazie, inaczej robione przeze mnie bilanse meczów z rywalami nie będą poprawne. --FortArt 21:50, 10 sie 2007 (CEST)

1952-06-06 Cracovia - Floridsdorfer Wiedeń 1:2 -- FortArt 22:56, 27 wrz 2007 (CEST)

Pomyliłem :) Dzięki. --FortArt 22:56, 27 wrz 2007 (CEST) PS. Stosowanie herbów jpg zostało całkiem skasowane?

Liga -- FortArt 15:51, 7 paź 2007 (CEST)

Przed wojna nie było żadnej ogólnopolskiej ligi, tylko pierwsza. Nie nazywano jej zatem pierwszą - jaka "pierwsza" skoro innej nie ma? Nazywano ją po prostu Ligą. Tak tez piszemy WikiPasach. --FortArt 15:51, 7 paź 2007 (CEST)

Źródła opisów -- Armata 12:52, 2 gru 2007 (CET)

Czemu nie podajesz w nagłówkach opisów źródła? Trzymajmy się jednej linii.

Ja się dopisuje, trzymajmy sie jednej linii. Zródło: .... --FortArt 22:47, 12 gru 2007 (CET)

najczarniejsza kolejka -- FortArt 12:32, 8 gru 2007 (CET)

Nie, no runda to jest jesienna i wiosenna. Tu chodzi o kolejkę. Tak wyglądała tabela po 9. kolejce. Do końca rundy jesiennej było jeszcze 8 meczów. Cracovia skończyła ja na 9 miejscu i oczywiście była to najgorsza ruda. Ale 9. miejsce to jednak nie to samo co 15. Przecież to zapowiadało spadek do A klasy. --FortArt 12:32, 8 gru 2007 (CET)

20 września 1972 (to była środa) została rozegrana pełna kolejka. To była zaległa kolejka z 24 sierpnia. Grali wszyscy, nie tylko Cracovia. --FortArt 12:47, 8 gru 2007 (CET)
Nic nie rozumiem. :) To jest tabela po 9 kolejce. nazwałem ja najczarniejszą, bo porażka w niej oznaczała najgorszą pozycję w tabeli w całej historii. --FortArt 13:01, 8 gru 2007 (CET)
No wszystko się zgadza z tym co piszesz. Po 9. kolejce (w której Pasy przegrały z Bukownem) spadliśmy na 15-te. Wcześniej byliśmy wyżej. --FortArt 15:24, 8 gru 2007 (CET)
Oczywiście winna jest ta porażka i wszystkie poprzednie w I, II i III lidze - jedna czy dwie mniej i Cracovia nie spadłaby do okręgówki. Ja chciałem napisać, ze po tej kolejce znaleźliśmy się najniżej w historii Nie wiem jak to lepiej ująć. Widziałem coś podobnego w dostępnych na 90minut tabelach wiślaków. Tam jest "tydzień na dnie". U nas byłoby "3 dni na dnie", ale to przecież wcale nie dno, bo były niższe ligi. Jak masz pomysł jak to zgrabniej ująć to pisz. --FortArt 17:36, 8 gru 2007 (CET)

turniej w Zakopanem -- FortArt 19:31, 11 gru 2007 (CET)

Super turniej znalazłeś. :) Dokładam prośbe o dopisywanie żródeł

===Opis meczu===
Źródło: Przegląd Sportowy [1]

Może komuś się będzie chciało i uzupełni opis.

Na tej stronie [2] jest kalendarz stuletni. Wynika z niego, ze 26-27 to piątek i sobota. Dziwne dni na granie meczów. Tak samo z opisu w PS wynika, ze turniej był 27-28 II. Skąd Twoje daty? --FortArt 19:31, 11 gru 2007 (CET)

Co Ty za gazety czytasz :) Jeśli w sobotę i niedzielę to był to 27-28 - zobacz kalendarz powyżej. --FortArt 20:18, 11 gru 2007 (CET)

2001-09-29 Sandecja Nowy Sącz - Cracovia 2:1 -- Armata 17:45, 12 gru 2007 (CET)

Niestety ten opis też jest ze strony Dziennika, która zawiera te błędy w składach. Bez sprawdzenia w innym źródle niewiele chyba zdziałamy, "podmiany" nie ma, z opisu też nic szczególnego nie da się wydedukować :(.

2001-04-04 Cracovia - Sandecja Nowy Sącz 0:0 -- FortArt 22:31, 12 sty 2008 (CET)

Napis data kolejki wklejałem mechanicznie, bez czytania - jak z kontekstu wynika, że pewna, to usuń go po prostu. Tu wyglada na to, że jest pewna. --FortArt 22:31, 12 sty 2008 (CET)

1965-06-27 Cracovia - Wisła Kraków 1:0 -- Benedictus 00:00, 26 sty 2008 (CET)

Informacja ta pochodzi z KK t. 10 Gowarzewskiego.

Niech tak będzie, jak młodzież każe to trzeba się zgodzić... chociaż zapis z apostrofem jest bardziej "inżynieryjny" (ale Cracovii zawsze było blisko do AGH, o czym świadczą liczne metryczki zawodników, więc w porządku), czy jeśli chodzi o dokumentalistykę sportową - "kosmopolityczny". W tradycji polskiej nie używa się apostrofu, jest to raczej domena osób zajmujących się tym zagadnieniem na Zachód od Odry. No ale żeby nie burzyć całości kompozycji będę się trzymał teraz takiego zapisu.

1965/66 II liga -- FortArt 21:56, 28 sty 2008 (CET)

Urania to błąd - tego dnia był inny mecz. --FortArt 21:56, 28 sty 2008 (CET)

BBSV -- FortArt 14:24, 10 lut 2008 (CET)

BBSV spolszczył sie w latach 30-tych. Zmieniono nazwę na polską BBTS. Zostawiłem u nas jako BBSV bo pod ta nazwa z nimi graliśmy w ligach. Ten herb to herb polskiego BBTS. Masz rację, ze napis "Stary herb" był mylący. --FortArt 14:24, 10 lut 2008 (CET)

Gospodarz -- FortArt 03:49, 15 lut 2008 (CET)

Zwyczajowo gospodarzem meczu na neutralnym terenie (np na Cyprze :)) jest zwycięzca. --FortArt 03:49, 15 lut 2008 (CET)

Remisy? Kieruj sie sercem. :) --FortArt 15:14, 16 lut 2008 (CET)

Storniarz

Dodałeś artykuł o nieistniejącym piłkarzu (http://www.wikipasy.pl/Zbigniew_Storniarz). Człowiek naprawdę nazywał się STRONIARZ i ma swoja stronke na WP (http://www.wikipasy.pl/Zbigniew_Stroniarz). Doprowadź rzecz do porządku. Vertigo 00:16, 24 lut 2008 (CET)

HTK -- FortArt 12:19, 22 mar 2008 (CET)

Poprawione. --FortArt 12:19, 22 mar 2008 (CET)

Aresztowania. -- FortArt 23:25, 12 kwi 2008 (CEST)

Byłe prezes Paweł. M. [3] Tylko jeden taki był.--FortArt 23:25, 12 kwi 2008 (CEST)

Potem był wiceprezesem. --FortArt 23:32, 12 kwi 2008 (CEST)

Brzeziński -- FortArt 14:13, 1 maj 2008 (CEST)

Brzeziński i Brzeziański to chyba nie to samo? :) (PS. pomysł z tymi artykułami z nazwiskami super!) --FortArt 14:13, 1 maj 2008 (CEST)

2008-02-09 Cracovia (ME) - Nadwiślan Góra 6:0 -- FortArt 11:43, 4 maj 2008 (CEST)

A czym to się różni?? --FortArt 11:43, 4 maj 2008 (CEST)

Szaliki -- FortArt 13:58, 7 maj 2008 (CEST)

Ty kontrolujesz to co wklejają na forum? Znaczy uaktualniasz to? --FortArt 13:58, 7 maj 2008 (CEST)

Przepraszam za zamieszanie, ale wymyśliłem sobie jak zrobić by samo się dodawało na stronie. Zrealizuje to dziś lub jutro. --FortArt 16:56, 7 maj 2008 (CEST)
Automat nie całkiem zadziałał, to znaczy pojawia się tylko jedne numer szalika, ten aktualnie najniższy potrzebny. Ale pojawiania się szalików na stronie nie zrobiłem bo byłyby puste linijki, gdyby nie było plików. --FortArt 12:10, 8 maj 2008 (CEST)

Szaliki FC -- FortArt 21:08, 10 maj 2008 (CEST)

Prokocim czy Nowa Huta to do kategorii "FC, osiedla, dzielnice itp". To nie jest szalik ogólnoklubowy. --FortArt 21:08, 10 maj 2008 (CEST)

To znaczy tylko "ktoś je potem doda" :) --FortArt 22:42, 10 maj 2008 (CEST)
Dobrześ to ujął. Jak możesz to popraw ten tekst tez na innych szalikowych stronach. --FortArt 00:19, 11 maj 2008 (CEST)

Szlik-50 przesunąłem do szalików FC (jako FC-26) bo to szalik Kola Sympatyków. uzupełnij czymś lukę (szalik-50) przy okazji. --FortArt 11:13, 1 cze 2008 (CEST)

Hajduk -- FortArt 01:42, 30 cze 2008 (CEST)

2 Czerwca? --FortArt 01:42, 30 cze 2008 (CEST)

degradacja -- FortArt 19:24, 21 lip 2008 (CEST)

Dobra, poprawię :( --FortArt 19:24, 21 lip 2008 (CEST)

kategoria -- FortArt 23:30, 11 sie 2008 (CEST)

Przypominam, ze szablon mecz nie dodaje kategorii rozgrywek do artykułu o meczu. Trzeba ręcznie dopisać kategorię. --FortArt 23:30, 11 sie 2008 (CEST)

Sebastian Juszczyk -- FortArt 00:02, 21 sie 2008 (CEST)

Wpisałeś,ze grał w poprzednim sezonie w ME )2007/08 kadra (ME)). W którym meczu, bo nie mogę znaleźć? --FortArt 00:02, 21 sie 2008 (CEST)

Myślę, żeby usunąć. --FortArt 12:14, 21 sie 2008 (CEST)

Tomasz Wacek -- FortArt 13:31, 21 sie 2008 (CEST)

Skąd Ty mu wziąłeś tyle tych pucharów Polski? Tu Twoja dawna wersja: [4] --FortArt 13:31, 21 sie 2008 (CEST)

A mamy informacje o okręgowych? I ja bym pisał raczej PO niż PP, to jednak inna klasa zawodów. --FortArt 13:52, 21 sie 2008 (CEST)
Jeśli ktoś wejdzie na stronę i zobaczy że w tym i w tym roku występował tyle razy, a potem wcale, to on tę informację potraktuje jako pewnik. Nie domyśli się,ze za jeden rok mamy komplet , za drugi troszkę, za trzeci wcale. Rób jak uważasz, ale ja myślę, że jak nie ma kompletu informacji to lepiej nic nie pisać, niż ryzykować, że się w błąd wprowadzi. --FortArt 14:06, 21 sie 2008 (CEST)
Brak dwóch to jednak nie to samo co brak 20. :) Z tymi 70-tymi (widzę, ze ostro wziąłeś się za to) faktycznie problem. W kadrze sie dopisze, że brak 2 meczów, ale co przy sylwetkach zawodników? Nie mam pojęcia jak to rozwiązać. Może tak 3L - 4 (0)*, gdzie gwiazdka byłaby linkiem do artykułu kadra? I przy okazji piszemy 3L proste czy pochyłe? Bo jest i tak i tak, trzeba się na coś zdecydować. --FortArt 14:22, 21 sie 2008 (CEST)

1978-05-21 Cracovia - Wawel Kraków 3:1 -- FortArt 15:05, 22 sie 2008 (CEST)

Sądzę, że od MP. Do przerwy było 2:0 czyli ten Nenko to już podwójnie niemożliwy :) --FortArt 15:05, 22 sie 2008 (CEST)

Kadra -- FortArt 02:10, 25 sie 2008 (CEST)

Trochę pozmieniałem 2007/08 kadra i 2007/08 kadra (ME). Myślę,ze gdy ktoś będzie szukał kto grał w danym sezonie np w PE to tak mu będzie łatwiej. --FortArt 02:10, 25 sie 2008 (CEST)

Szaliki -- FortArt 22:46, 30 sie 2008 (CEST)

Grafika:Szalik-15.jpg i Grafika:Szalik-16.jpg dlaczego one sa razem? To są dwie strony jednego szalika? --FortArt 22:46, 30 sie 2008 (CEST)

Z tymi identycznymi dobre :) Ubawiłeś mnie :)

zgody -- FortArt 20:33, 17 paź 2008 (CEST)

A co to za zmiany???

--FortArt 20:33, 17 paź 2008 (CEST)

1956-03-18 Cracovia - AKS Chorzów 2:1 -- Benedictus 23:18, 10 lis 2008 (CET)

No nie mogło się zgadzać, bo nie wiem czemu "wklepał" mi się jako skład gości... zespołu Szombierek ze spotkania rozegranego w Krakowie 25 września 1955 roku... Tzn. domyślam się, że przy okazji poprawiania informacji o arbitrze spotkania pomyliłem strony. Już sprostowane. -- Benedictus 23:18, 10 lis 2008 (CET)

Ratibor -- FortArt 21:45, 18 lis 2008 (CET)

W pomniejszeniu na gorze , dole i bokach robią się jakieś wcięcia. --FortArt 21:45, 18 lis 2008 (CET)

Grafika:Hakoah Graz herb.png

Hakoah Graz herb.png jest obrócony o 1/6 pełnego obrotu. Napis Graz powinien być na dole. --FortArt 18:22, 15 sty 2009 (UTC)

jeszcze do usunięcia

witam! to nie wszystko ;p jeszcze są takie linki na wcześniejszej stronie i 2 następnych od tej, którą wyczyściłeś - [5] mirasek 20:24, 6 cze 2009 (UTC)

szablon mecze z sezonu

Ponawim prośbę o dodawanie w nowych meczach szablonu mecze z sezonu. --FortArt 13:15, 3 sie 2009 (UTC)

Re: Gospodarz/Gość

byłem szybszy hehe. ok, posprzątaj
mirasek 21:02, 24 lip 2010 (UTC)

MC Algier

Żółta: Aberame Skąd ta informacja? --FortArt 22:30, 6 sie 2010 (UTC)