Dyskusja użytkownika:Armata

Z WikiPasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia
Skocz do: nawigacja, szukaj

Źródła opisów. -- mk_91 13:08, 2 gru 2007 (CET)

O co ci chodzi? O "Opis meczu"? Zobacz wcześniejsze mecze, w których jest "Opis meczu" i źródło jest podane zawsze pod opisem: mecz z Arką, derby, mecz z Koroną. Tylko meczu z Lechem jest tak jak ty mówisz.

2001-05-12 Cracovia - Hutnik Kraków 1:1 -- FortArt 23:15, 10 gru 2007 (CET)

2001-05-12 Cracovia - Hutnik Kraków 1:1 - brak 11. zawodnika Dasz radę ustalić z notatek? --FortArt 23:15, 10 gru 2007 (CET)


W notatkach - kopia z DP też jest błąd, wychodzi mi że powinien to być Baster --Armata 00:22, 11 gru 2007 (CET)

2001-09-29 Sandecja Nowy Sącz - Cracovia 2:1 -- mk_91 16:39, 12 gru 2007 (CET)

Ty robiłeś ten mecz więc zwracam się z tym do Ciebie. W tym meczu: 2001-09-29 Sandecja Nowy Sącz - Cracovia 2:1 jest 12 zawodników Sandecji, a 10 Cracovii. Jesteś w stanie ustalić czy nie popełniłeś błędu przepisując składy? --mk_91 16:39, 12 gru 2007 (CET)

Kategoria dla zdjęć -- FortArt 10:48, 20 kwi 2008 (CEST)

Czy wrzucając zdjęcia na stronę mógłbyś dopisywać w polu Opis:

[[Kategoria: Zdjęcia meczowe]]

Wszystkie pliki na WikiPasach są skategoryzowane by można było je wygodnie przeglądać. --FortArt 10:48, 20 kwi 2008 (CEST)

No tośmy się dogadali, dodam ręcznie w pracy najwyżej :)
Armata 20:21, 21 kwi 2008 (CEST)

2001-06-23 Cracovia - Łada Biłgoraj 5:1 -- FortArt 15:01, 13 sie 2008 (CEST)

Z opisu meczu wynika, że Krasnoszczuk debiutował w nim, tymczasem nie ma go w składzie, który wpisałeś. Sprawdziłbyś notatki kiedy i za kogo wszedł? --FortArt 15:01, 13 sie 2008 (CEST)

To jest tekst z Dziennika Polskiego? --FortArt 23:58, 13 sie 2008 (CEST)

Reprezentant -- FortArt 23:31, 20 sie 2008 (CEST)

Nie mam, ale nie wierzę by ie dało się tego znaleźć. Przy okazji trzeba by kiedyś napisać artykuł z lista reprezentantów.--FortArt 23:31, 20 sie 2008 (CEST)

Ale to nie do mnie, na biografiach to ja się słabo znam. --FortArt 23:49, 20 sie 2008 (CEST)
Tu [1] masz wszystko. --FortArt 03:04, 21 sie 2008 (CEST)

Aaaaaaa -- Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 21:57, 29 paź 2008 (CET)

No widzisz spieszyłem się i bezsensu skopiowałem nie zmieniając ;) Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 21:57, 29 paź 2008 (CET)

1974-05-26 Hejnał Kęty - Cracovia 0:2 -- Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 14:45, 14 gru 2008 (CET)

"Zdobyła ona bramki ze strzałów A.Maczugowskiego w 14 min. i Szczepanika w 74 min." Szczepanik czy Szczepankiewicz ? Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 14:45, 14 gru 2008 (CET)

1966-08-28 Cracovia - Pogoń Szczecin 5:0 -- FortArt 01:34, 16 gru 2008 (CET)

Dobry ten opis? --FortArt 01:34, 16 gru 2008 (CET)

TP

Zobacz forum. --FortArt 01:18, 6 sty 2009 (UTC)

;P PiotrekKSC 14:15, 8 sty 2009 (UTC)

Sorry :P. Czekałem 2 minuty, a na gg Cię nie było :P
A co do aktualności to Sasin nie jest KOLEJNYM pomocnikiem :P. Chyba, że uwzględniamy Pawlusińskiego
IMO w artykule o Sasinie wypadałoby podać źródło tego tekstu...

Wielkość zdjeć piłkarzy

Nie zmieniaj na 200px bo na szerokość i tak nie rozciąga tabelek a lepiej żeby były większe jak jest miejsca na tyle. I wszystkie zdjęcia, które są wielkości co najmniej 250px są ustawione na 250px Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 21:08, 18 lut 2009 (UTC)

No a ja zawsze dawałem 250 i ktoś chyba pozmieniał częściowo, ale dzisiaj sprawdziłem wszystkie profile piłkarzy i zmieniłem na 250. Cracovia herb.png COCO (Dyskusja) 21:16, 18 lut 2009 (UTC)

Tempo?

Relacja z meczu Cracovia - Stal (Stadion Wisły nie służy...) pochodzi ze Sportu a nie z Tempa. Vertigo 15:31, 2 cze 2009 (UTC)