Dyskusja użytkownika:Benedictus

Z WikiPasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia
Skocz do: nawigacja, szukaj

Świetna robota! --FortArt 12:09, 26 wrz 2007 (CEST)

Linki -- FortArt 18:55, 20 gru 2007 (CET)

Benedictusie, bardzo duża prośba o podawanie źródła pod opisem.

--FortArt 11:34, 31 gru 2007 (CET)

1965-06-27 Cracovia - Wisła Kraków 1:0 -- mk_91 17:04, 26 sty 2008 (CET)

Skąd masz informacje, że mecz odbył się na stadionie Wisły? --mk_91 17:04, 26 sty 2008 (CET)

Dobra, to już wiem co znaczą te cyfry w nawiasach :) A tak przy okazji: Przy informacjach w których podajesz minuty dodawaj apostrof (np. 29'), już nie zmieniaj ale pamiętaj o tym, bo zawsze tak robiliśmy i niech będzie tak wszędzie.

1968-04-21 Cracovia - Lech Poznań 2:0 -- mk_91 10:45, 30 sty 2008 (CET)

Jesteś w stanie sprawdzić kto był w podstawowym składzie Niechaj czy Zwoliński w tym meczu?
Jeżeli jest w opisie zawodnika szablon to zdjęcie dodajemy w ten sposób "Grafika:imie_nazwisko.jpg|150px" (150px - to jest rozmiar zdjęcia, należy go dopasować do zdjęcia tak żeby ładnie wyglądało, zazwyczaj to jest ok. 150px-200px)

Dwucyfrówki -- FortArt 00:05, 7 lut 2008 (CET)

Jak znajdziesz jakiś wynik dwucyfrowy wpisz go od razu tu: Dwucyfrówki. --FortArt 00:05, 7 lut 2008 (CET)

1921-11-05 Cracovia - Korona Kraków 12:0 -- FortArt 11:09, 9 lut 2008 (CET)

W takim razie należałoby to raczej zaklasyfikować jako mecz Cracovii II. Sam Kałuża to trochę za mało na pierwszą drużynę.--FortArt 11:09, 9 lut 2008 (CET)

22 Strzelec Siedlce -- FortArt 00:17, 26 lut 2008 (CET)

Mecze z 1932 jako 22 p.p. Siedlce a te z 1934 jako 22 Strzelec Siedlce. Artykuł o klubie pod tym drugim adresem. Może tak być? --FortArt 00:17, 26 lut 2008 (CET)

1995-04-15 Polonia Przemyśl - Cracovia 3:1 -- FortArt 00:25, 26 lut 2008 (CET)

W opisie jest napisane, że nie Przemyśl, a Dynów. --FortArt 00:25, 26 lut 2008 (CET)

Przypisy do strzelców bramek -- PiotrekKSC 21:00, 20 kwi 2008 (CEST)

Od kiedy wpisujemy, że jakiś zawodnik zdobywa gola głową? No i od kiedy podajemy całe słowo "karny", "wolny", "samobójczy" itd? Zawsze podawaliśmy samo "k." lub "s."...

Varsovia -- FortArt 23:25, 29 kwi 2008 (CEST)

Ten herb Varsovii nie jest herbem przedwojennej Varsovii, to inny klub. --FortArt 23:25, 29 kwi 2008 (CEST)

1921-05-15 Cracovia II - Podgórze Kraków 5:0 -- mk_91 17:28, 1 maj 2008 (CEST)

W Przeglądzie Sportowym jest informacja, że Podgórze zeszło w 38 minucie, a nie w 37.

Puhar -- FortArt 11:29, 20 maj 2008 (CEST)

Dobry to pomysł z tym puharem? Może jednak powinniśmy uwzględnić reformę ortografii? --FortArt 11:29, 20 maj 2008 (CEST)

ZSG -- FortArt 15:23, 20 maj 2008 (CEST)

Taki tajemniczy rywal nam się trafił w 1936. Czy jest możliwe, ze chodzi tu o ŻSG (Żydowskie Stowarzyszenie Gimanastyczne)? --FortArt 15:23, 20 maj 2008 (CEST)

Siarka -- FortArt 02:07, 24 maj 2008 (CEST)

Daj mi proszę znać jak znajdziesz tego typu błędy - muszę sobie poprawić w pliku, bo statystyki nie będą poprawne. --FortArt 02:07, 24 maj 2008 (CEST)

kluby krakowskie -- FortArt 03:10, 30 cze 2008 (CEST)

Gdybyś dodawał jakieś kluby z Krakowa dopisz je proszę na tę listę Szablon:Kluby krakowskie --FortArt 03:10, 30 cze 2008 (CEST)

IT -- FortArt 19:17, 1 lip 2008 (CEST)

Zmieniłem skrót Pucharu Intertoto z IT na PI, bo taki właśnie przy okazji meczu z Szachtiorem używała prasa. --FortArt 19:17, 1 lip 2008 (CEST)

1951-09-23 Ogniwo MPK Kraków - Górnik Radlin 2:1 -- FortArt 22:41, 24 lip 2008 (CEST)

Katowicki "Sport" napisał Wiśniowski nie Wiśniewski. Skąd wziąłeś "swój" skład? --FortArt 22:41, 24 lip 2008 (CEST)

1953-03-22 Ogniwo MPK Kraków - Budowlani Opole 2:1 -- FortArt 00:56, 7 wrz 2008 (CEST)

"uzupełnienie za: ts-wisla.pl" - o co tu chodzi??? --FortArt 00:56, 7 wrz 2008 (CEST)

Zdumiało mnie co oni piszą o meczu Cracovii z Odrą Opole. :) Ale jak to nie jest od nich ze strony - to nie bardzo jest sens podpisywać jako ich. Wpisz może lepiej darczyńcę do listy "Rozmowy i korespondencja" na stronie WikiPasy.pl:Bibliografia. Inni już tam są. PS. I jak się skończyła dyskusja o statystykach derbowych? --FortArt 01:44, 7 wrz 2008 (CEST)
OK. W takim razie dopisz tę stronę do Bibliografii. --FortArt 02:45, 7 wrz 2008 (CEST)

1956-03-18 Cracovia - AKS Chorzów 2:1 -- mk_91 19:53, 10 lis 2008 (CET)

Niestety mam problemy z przeczytaniem relacji w PS (nie mogę otworzyć pliku) i nie mogę sprawdzić czy w PS jest skład Chorzowian. Stąd moje pytanie: skąd wziąłeś skład i strzelców AKSu? Bo jak zauważył jeden z użytkowników jest podanych 3 strzelców bramek dla AKSu, a jak widać bramkę zdobyli jedną. A poza tym kupiłem jakiś czas temu kilkanaście numerów Głosu Sportowca z 1956 roku i jest opis tego meczu, lecz jest tutaj kolejny problem, otóż w tej gazecie jest całkowicie inny skład AKSu, a strzelcem bramki jest zawodnik którego ani nie ma wśród tych Twoich trzech ani w składzie. --mk_91 19:53, 10 lis 2008 (CET)

1923-08-26 Polonia Warszawa - Cracovia 0:1

Witaj skąd pochodzi ten opis? --FortArt 16:45, 6 wrz 2009 (UTC)

Interesuje mnie ten wpis 1 w sekcji Uwaga. Czy nie chodzi tu o jakiś inny mecz? Bo wynik i skład się nie zgadza z tym 1949-06-26 Kolejarz Warszawa - Ogniwo-Cracovia 1:2. --FortArt 21:21, 1 wrz 2010 (UTC)

1935-03-24 Cracovia - Dąb Katowice 3:2

Wpisałeś tam, że owym Zielińskim II był Antoni. Skąd to przekonanie? --FortArt 20:23, 20 lut 2011 (UTC)